fucking freaking awesome

Fint liv, fin stad och en ännu finare vän! Anlände till Örebro i fredags runt lunch och åkte ut till universitetet för att möta upp Freja. Och fy fan vad jag saknat henne!! Myste runt i stan, tog en långfika, handlade mat för kvällen och hade en grym myskväll i hennes lägga. Laddade även upp krafterna inför morgondagens utgång. Blev en sushi lunch på lördagen med Isabelle & Jonathan sen hem för att börja korka upp! Hamnade på Strömpis och hade en lyckad kväll! Dansade asset av oss kan man lugnt säga. Idag har vi varit ute på grillning i skogen vid vattnet och gud vilken fin dag det är alltså. Korv, fika och såklart hot chocolate. Muuums!

Nu ska Freja plugga och jag mysa ner mig med filten och sex and the city.
Samt njuta av min sista kväll här med min bästa. Tar tåget imorgon bitti hem till el stockholmo.
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0