fet update ja tack!

Sorry bloggen. Du har verkligen inte kommit på prio ett. Tråkigt men sant. Plus att jag inte skaffat dator än heller och iphonen vill inte uppdatera mina inlägg.. Men iaf, tänkte uppdatera er om mitt liv. Kommit in i jobbet & trivs sjukt bra med alla mina nya kollegor! Ett grymt härligt gäng. Jobbar heltid så det hinns inte med så jätte mycket med tanke på att man är hemma halv åtta varje kväll. Bott med Stephanie i Täby centrum och vi har haft så kul tillsammans och funkat superbra att dela lägenhet. Men nu är det ju så att jag fått egen lägenhet i Danderyd!!! Wiiiiiie. Ska bli så kul att få ett eget hem också. Ska ta över Cissis lägenhet på jobbet för hon ska börja plugga till lärare. Så då bosätter jag mig närmare stan och i en mysig etta!

Inflyttning sker den 2:a november. Dagen efter jag och Jossan firat min födelsedag i Globen. Så nu har jag så mycket att se fram emot så jag tror jag spricker. Och nästa helg drar jag mig ner till Örebro för att mysa med min bästa vän. Som jag saknat den tösen alltså. Vi ska spendera helgen åt tok mycket mys i soffan, sena utekvällar, en del vaskning och framför allt börja traska!!

Så idag "freedom" njuter jag av denna underbara dag för att sedan jobba lör-sön 10-18!
Pussss så länge.

Kommentarer
Postat av: Johanna Frej

Helt seriöst, jag vet inte riktigt vad det är med mig men det där inlägget hade verkligen inte kunnat komma lägligare. Jag är så fruktansvärt glad över att ha dig. Vad skulle mitt liv vara utan Josefine bestfriend Bentgson?????? GOD i miss you.

2011-10-16 @ 12:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0