en ledig fredag!

Att vakna upp av sig själv är bland det bästa som finns! Åt frukost sen åkte jag & Stephanie och hämtade skåpbilen så hjälpte jag hemma flytta för att byta lokal på Östermalm. Vi bar skåp, flyttkartonger och massagebord fram och tillbaka men effektiva som vi var gick det snabbt. Sen en underbar lunch på ett grymt gott ställe på Riddargatan. Massa plock mat som hummus, ostrullar, falafel, kycklingvingar osv! Sen en tur till chokladfabriken för att köpa goda praliner. Sortimentet kan man ju verkligen inte klaga på! Mums.

Nu väl hemma igen har jag adressändrat, packat ner det mesta utav mitt rum och skall försöka rensa garderoben ikväll. Jobba lör-sön så ikväll myser vi här hemma gott folk. Nästa vecka händer det så mycket så jag kan knappt hålla mig!!
LYCKA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0