tröttsamt men lycklig

Kan inte annat än ha ett leende på mina läppar när jag sorterar och fixar in alla Thailands & Bali korten i fotoalbum. Får en otrolig lycklig känsla i kroppen och kan inte riktigt förstå att jag har fått uppleva allt det där! Det var en grym resa och jag tänker på den varje dag. Så nu en och en halv timme senare sitter korten på plats och de enda kort som saknas är dom från våran partykamera. Tyvärr så finns den första kameran kvar på Phi Phi, men den har det nog ganska bra iaf. Den som tog den fick sig nog ett gott skratt med tanke på dom sjuka bilderna med gotlänningarna. Mina två bodyguards!

Fredag imorgon igen som består av jobb och en efterlängtad middag hos mamma. Tror inte vi setts på två veckor nästan och du är så saknad ska du veta. Så imorgon blir det kvalitetstid med mor och sen tidigt i säng.

SO LONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0