LYCKLIG TJEJ!!

FÖR JAG HAR TAGIT GESÄLLEN!!!

I lördags var den lyckligaste dagen på länge. Så otroligt skönt att få klar min gesäll, släppa det bakom sig och bara vara en helt färdig utbildad frisör! Känner mig sjukt nöjd och glad. Detta firades med underbara vänner och champagne såklart. Många goda skratt och en lyckad kväll, blir alltid det med er tjejer!

Och så vill jag tacka Susanne Svensson igen som ställt upp som modell och klarat av att hålla sig långhårig så länge. Du är en pärla!

Bilder från lördagen.


Sus efter gesäll färgningen.

Omfärgad & nyklippt!

Massa snyggt!

HÄR SKALL FIRAS!!

Med fina vänner!

Me & Sassan.

<3

TRION.


Freja & Josefine.

CHAMPAAAAAAGNE!

Thilda & Elin.

TACK TJEJER FÖR EN GRYM KVÄLL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0