-Tillbaka i L.A!

Igår bestämde jag mig för att bege mig till Ludvika och min Josefin Nord. Kände att det var på tiden och nu blir det en Josefin & Josefine helg vill jag lova! Igår spelade vi volleyboll med ett gäng och det var sjukt kul dock kan man nog kalla oss amatörer. Men när fossingarna blev för kalla och det var lite chilly i luften åkte vi hem till Josefin och hängde lite. Kokade snabbmakaroner till tio på kvällen och fick ett glas med likör 43 och mjök. Så då bestämde vi oss för att lite spontant mysdricka som det nu heter och en sväng på stan. Hamnade sen på Trädgården och det var knökat med folk. Och vet ni vad!? Ludvika levererar!! Trevligt folk & bra musik. Faktiskt skillnad på Borlänge och här. Hemma är alla så sjukt stela och kan fan inte släppa lös medan man här inte bryr sig och bara kör järnet. I LIKE IT! Så nu har Jossan precis lämnat mig för att jobba till halv fyra. Så ska spendera dagen till en promenad och städa så vi får lite ordning här! Sen tar vi bussen eller bilen mot Borlänge och kör grillkväll med Cola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0