taggad brud!

Då har jag haft min introduktion i tre dagar och det känns mer än bra! Super trevlig personal och ett skönt gäng så blir nog en riktigt bra sommar för min del! Nu är jag hemma och har laddat om med havregrynsgröt & hårdmacka inför loppet. Blodomloppet ikväll 18.00 på Maserhallen. Då är det bara att springa 5 km och se glad ut. Ovanligt taggad faktiskt så nu jäklar Hår2o. Nytryckta tröjor skall vi också ha på oss. 

Övernattning hos F.S ikväll för näst sista gången sen så blir det inga fler myshak där inte. Skall förbereda studentfix och sen upp tidigt på fredag för hår/make för att sedan se Amanda ta studenten!
Fredag kväll spenderar vi i Falun med ännu fler studentbrudar & fest.

tonight's gonna be a good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0