sjuka scener

En gårdag som skulle varit "myskväll" men slutade med utgång och hemgång vid halv sex på morgonen. Tror fan nästan vi gjorde allt man kan göra på en kväll. Med skönt folk hängde vi på klin först och sedan slutade allt med polis, ambulans problem, taxi och sjuktransport.. Behöver jag säga nå mer!? Men alla oskadda och somnade fint i Fridas säng när solen gått upp.

Vidare på morgonen med mamma till Halvars för frulle vid två sen fix av hår. Nu har jag landat i soffan och där kommer jag också att spendera min kväll. Välbehövligt och ska försöka få bort min målbrottsröst. Den är inte okej någonstans! Nu peppar jag inför en helg med Josefin "soulmate" Nord. Stockholm by weekend!

joooe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0