stockholm here i cooooome!

NU BLIR DET AV!!
1:a september börjar jag jobba som frisör i Stockholm (Täby). ÄNTLIGEN. Känner mig nöjd med beslutet och jag har alltid velat dra mig neråt Stockholms trakterna för att testa på livet därnere så nu jävlar blir det av. Salongen ligger i Täby centrum, (gallerian) och det är cirka 12 stycken som jobbar där. Utav dom jag redan träffat känns det som en grymt bra sammanhållning och härlig salong. 
 
Letar lägenhet/rum nu och nog ska det allt lösas!
Skulle tippa på att flytten blir av ungefär den 26:e augusti, på mammas födelsedag och allt. Eller iaf den helgen skulle jag tro.

Wiiiiiie! Nu ska jag fortsätta packa ner mitt rum i lådor och slänga gamla kläder.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Elin

fan vad nice jossan! :D

2011-07-20 @ 19:52:00
URL: http://reijonen.blogg.se/
Postat av: smuuuliiiis

Inte slänga gamla kläder!!! Du ska ge dom till mig det vet du ju! :) kärlek till dig gumman! <3

2011-07-21 @ 01:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0