beautiful sky.

Fantastiska helg! Efter jobbet i fredags åkte jag hem till käraste Frida och uppvaktade henned med lite försenade presenter för hennes födelsedag, myste och åt tonfisksallad. Umgicks och när Jane kom åkte vi till Klin för att skaka rumpa. Och om vi gjorde, blev ju för fan ett träningspass. Lördag morgon mot Rätt Pris för att hämta min älskling, sen lämna den till sis som hjälpte mig med allt som har med teknik & göra. Nu är den fungerbar men väntar såklart på mitt micro sim kort.. Tror nog allt detta inte är mitt fel!

Precis hemkommen från middag hos mamma. Göttans!
Imorgon är det sovmorgon som gäller vill jag lova. Sen en massa spännande ärenden.

Färjegårdarna är inte sig likt än, en viss tjej fattas som är så sjukt saknad av mig.
Jag ska hålla ut de sista 20 dagarna!!


Kommentarer
Postat av: Johanna Frej

men åh, bara för att du skrev det där sista fick jag helt mycket tårar i ögonen. jag saknar dig sååå mycket!

2011-04-10 @ 05:47:39
URL: http://noneedtosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0