och där fick jag livet tillbaka

med nedbitna naglar och en rejäl nervös mage har jag genomfört helgen!

gesällen är nu genomförd och det var en grym upplevelse och jag har verkligen haft riktigt kul under dessa två intensiva dagar. har en riktigt bra känsla i kroppen för tillfället. jag klarade mitt mål vilket var att genomföra det med det bästa jag kunde prestera. jag klarade 7 av mina 8 modeller, så ett moment skall göras klart i höst sen är min karriär fulländad! är nöjd med mina betyg ifrån gesällen och jag tror allt att mina axlar blev 20 kg lättare! bördan är borta.

nu ska jag köpa ett gym kort och få mitt liv tillbaka!
måndag & tisdag är njutardagar och jag ska bara göra det jag känner för.
puss & hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0