hej på dig tisdag

efter en skål havregrynsgröt och en kopp kaffe är jag nu på g igen! sovit lite för få timmar men det får man väl ta igen en annan gång. måste berättas en sjuk incident igår vid frejas middagsbord:

jag: alltså fatta vad kul om man skulle öppna den här ketchup flaskan och så spruta ner fönstrena.
freja: jaa alltså det skulle ju vara klockrent.
"jag öppnar ketchup flaskan och den står där med korken på bordet och helt full.. vickar såklart till den så den välter"
jag: men vafan, ofta jag gör så när vi nyss pratade om att något sånt kunde hända! (torkar upp på bordet)
tiden går..
frejas mamma: men hörni, vad är det där för fläckar på gardinen!?
freja: jag dööör! (ligger sedan på golvet och skrattar så hon kvider)
jag: (knallröd i fejan) men gud vad jag skäms. det är ju för sjutton ketchupen!

kan vara bland det roligaste/pinsammaste jag varit med om på senare tid.
glömmer aldrig ditt uttryck freja.
kanske inte går att förklara denna händelse men den hade lätt vunnit afv. så det så! haha

Kommentarer
Postat av: johannafrej

HAHA. klockrent my friend klockrent!

2010-09-28 @ 10:35:47
URL: http://takeawalkwithme.blogg.se/
Postat av: elin

haha lyckat! :D

2010-09-28 @ 23:14:09
URL: http://theworldandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0