woopwoop

Tillbaka på Gräddhyllan och ska vara kattvakt tills imorgon. Super fint väder ute och precis blivit bjuden på lunch av mormor på Broken Dreams. Mumsigt värre! För tillfället har jag så sjukt rastlösa ben så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Lön har vi också fått idag men den sparas och åker direkt in på ett låst konto. Tur att man har lite disciplin på sig själv måste jag säga.

Måndag idag också vilket innebär en vecka tills min födelsedag! Wiho.
Ser faktiskt fram emot helgen och allt som den erbjuder.
Nu blir det lite soffhäng för att sedan prova på power plate med mor min. Hej&hå för oss!!

Hoppas hopas hoppas på att det händer i vinter ;) Måst få vara lite hemlighetsfull ju..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0