aldrig igen.

Alarmet ringde 08.00 och jag klarade inte av att gå upp. Jag skäms nästan över mig själv men det är sanningen. Snoozade till nio och då tog jag min tappra kropp och gjorde havregrynsgröt till mig och syster. Men om det tog emot. Vet inte riktigt vad jag har fått för dygnsrytm, inte är den bra iaf!

Dagen består utav jobb 13-19 sedan hem och äta middag med familjen. Möta upp freja för att titta på bästa Grey's och Kungarna av Tylösand. Favoriterna just nu! Skrattretande men sant.
Och idag kom vi ett steg närmare 14 december. Bali är nu bokat och korten fixade till visumet. Jag fick kramp i magen av skratt när vi besökte herr Fotograf för att sedan få se resultaten. Ett tips, fixa dig innan du tar kort. Fett hår, blekfis, utväxt, buskiga ögonbryn-you name it, ALLT SYNS! Då menar jag verkligen allt.

Vidare mot soffan en sväng och göra ett besök i boken!


Kommentarer
Postat av: Anonym

wooooopwoooooop !!!

2010-10-13 @ 17:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0