monday morning

Känns mer än bra att få starta veckan med dels en morgon promenad och sedan jobb mån-ons. Tror faktiskt november kommer gå lika fort om inte fortare. Helgen har varit riktigt lyckad. Josefin kom till mig på fredag och vi körde en utgång med f.s och deras gang. Cyklade sedan till cafét och jobbade på lördag morgon. Direkt efter jobbet plockade freja upp mig för att styra kosan mot Ludvika! Där vi började med en "rejäl" middag, som bestod utav fyra köttbullar och en skål yoghurt. Sedan var det Halloweenfest och Ebba Gold som stod för kvällen. Träffat massa trevligt folk och allt var riktigt lyckat. Vi körde på Zorro tema och lyckades ta oss in gratis fastän man inte riktigt kan kalla det utklädnad. Söndagen hade vi mys i Jossans soffa och både jag & freja hade kunnat bo i den ett bra tag framöver. Så vem vet, en flytt till Luddis kanske :)?

Nu har jag precis ätit lunch och ska fixa det sista innan jag sticker iväg till salongen.
PussHej!





Kommentarer
Postat av: jossan

jaaaa flytta hem till mig!!!!!!

2010-11-08 @ 21:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0