godmorgon

i skolan redan? ja det är sant. mamma och jag var klara så tidigt så varför inte åka ner. så nu sitter jag här med min ipod och lyssnar på bra örongodis. det är ganska så dött här om man säger så men brukar ju inte heller vara här om jag inte behövde.. skola till fyra sen hem på middag hos mamma + släktingar för att de sedan åker utomlands dom jäklarna. men när dom kommer hem igen så är ju jag i spanien så skitsamma :)

mitt fina lilla röda bröst har lagt sig lite men var grymt skönt att kunna vara ute hela dagen/kvällen igår och det var nästan för varmt när jag och sis var ute på powerwalken! då är det sommar hörni. ska lämna in de två sista skriftliga uppgifterna idag och imorgon sen är det slut på alla skolarbeten. hur sjukt är inte det!? för första gången i mitt liv så kommer jag att sakna skolan.

ska ta och göra lite nytta nu kanske. hejdå blogg så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0