telephone

man skulle kunna tro jag har fest på en måndag. kopplat in datorn till högtalarna och favorit listan på spotify spelas för tillfället. tog mig upp tidigt imorse ändå och åkte till gymmet för att köra hårt. sen vidare mot skolan och hade 2 timmars lektion. sen tillbaka hem. så nu sitter jag här med min smoothie och funderar på att dricka kaffe ifrån den bästa kaffemaskinen eller fortsätta ringa min vän fs. blir nog både och. mitt uttryck tydligen enligt en del vänner. haha! men det beskriver allt så bra, både och.


ska även ta tag i min nya bok som ska läsas. solstorm, hoppas det kan gå vägen.
ciao



happy girls.

Kommentarer
Postat av: johannafrej

haha älska bilden! :D vi fick mysa mycket idag på bussi ;D

2010-03-22 @ 17:23:15
URL: http://takeawalkwithme.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha vad glada vi är!! =D Sjukt söta tycker jag! ;P <3

2010-03-22 @ 21:45:36
URL: http://baratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0