skakig

hemma nu efter ett hårdpass på gymmet. var alldeles skakig i benen när jag skulle försöka stretcha. men känns grymt skönt nu efteråt! idag har jag umgåtts en heldag med josefin.nord vi har varit till uppsala över dagen och besökt universitetet. var lite vilse någon gång men nog kom vi i tid till allt. en lunch/fika på wayne's hann vi också med i centrum. sen en huvudvärksframkallande busstur hem. bra dag iaf. praktik imorgon sen tar jag en efterlängtad helg (som vanligt). men det är alltid lika skönt när man vet att det är fredag imorgon vilket innebär fredagsmys till kvällen.

och jag kan meddela att frille&frelle har ögongodis. yeeey
haha




Kommentarer
Postat av: Jossan

Fin tjej till höger :) <3<3

2010-03-20 @ 02:17:51
URL: http://baratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0