fantastiskt!

fram och tillbaka. hade förberett mig på att gå i skolan 9-15 men icke sa nicke. slutade tio över nio imorse. UNDERBART. så jag jenny,evelina och ingrid åkte till wayne's och fikade. nu är jag hemma igen för att käka lite lunch och sen till gymmet & vidare mot jobbet. och helgen blev mer än lyckad. gjorde två jobbpass och en utgång så nu är jag lagomt mör i kroppen efter allt spring på jobbet och dans ute. men vill man så kan man! blev en kväll i soffan igår och fick titta på riktigt ögon godis, joel kinnaman.



klockrent


Kommentarer
Postat av: Elin

SNYGG-JOSSAN!

2010-03-29 @ 14:48:01
URL: http://theworldandelin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Joel Kinnaman <3 Vad var det jag sa ;)

2010-03-29 @ 19:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0