bättre sent än aldrig bloggen.

eller egentligen är jag nog lite kinkig av mig. klockan är inte så mycket som jag tror att den är. ska bara invänta sis sen ska vi mysa. fick besök av frida sand en stund nu på kvällen. många diskussioner hit och dit & skratt vill jag lova. men underbart kul! dagen har bestått av massa nålar här och där. först till sjukgymnasten för lite akupunktur (tydligen) och sen till sjukhuset för att ta en spruta. men nu är det över fast bara några dagar för jag har fem tider kvar med akupunkturen. aosch!!

imorgon blir det fotosession och fix här hemma. frejan ska göras till en 60-tals brud och om hon kommer att bli så vacker! lika vacker som de kläder jag har tagit fram. haha! dags att krya ner till sängen nu och ta vara på min skönhetssömn.

goodnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0