en dag jag aldrig glömmer. 100611-studenten.

tre år. en vecka. och sen var det över.

jag har fått tre fina år. tre otroligt givande år för just mig själv. jag har haft många otroligt bra och även svåra dagar men sen hittat det perfekta för att bli just den jag är idag. vågat tagit de stora besluten och visa vem jag är och vad jag kan och vill. fått bekräftelse och det har visat sig. och under dessa tre år har jag hittat mina stjärnor som jag vet alltid kommer att finnas vid min sida och som jag aldrig kommer tappa kontakten med! det är ni som har gjort detta till det bästa.
TACK
det är svårt att föreställa sig in i verkligheten nu. en vana som man haft i 12 år ska nu brytas och det är dags att göra vad man själv vill. men jag är nöjd med allt vad jag fått och gett och hoppas att vuxen livet blir spännande. låter detta vara nu för jag har redan fällt mina tårar på avskedsdagen och det var jobbigt nog.
det värmer att höra såna otroligt fina kommentarer och jag har aldrig blivit så rörd förut.







HV3F. en klass för sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0