soon i will be free and live life on my own

vet inte riktigt vart jag ska börja. hänt otroligt mycket i mitt liv på sistone och jag känner mig hel / halv. en vecka i lloret de mar var helt underbar. jag tror jag aldrig skrattat så mycket på länge. träffade massvis med folk, dock var nästan alla tyskar men oj så trevliga och snygga dom var då! om man ska beskriva veckan så var det playan på dagen och nattklubbar fram till klockan sex på morgonen. som vi dansade, måste vart rena träningspassen och nog kändes det i benen vill jag lova. men en sak är säker, jag fick aldrig nog. jag skulle kunna fortsatt i evigheter och jag skulle kunna stannat kvar där ett bra tag tack. men allting har ett slut så jag tackar än en gång för en grym resa med er mina fina!

johny depp, steven, frappé, stekarn, luggen, gaijleombse, finger in my ass,
all the crazy shit we did that night, those will be the best memories for us!

nu är jag hemma igen efter fläng hit och dit. varit i stockholm ons-tors med klassen. hade riktigt sköna dagar på grönan, stan och wella. dock blåsor under fötterna och kanske inte så bra innan studentskorna ska på, men jag överlever nog. nu är det dags för smoothie och hårdmacka till middag. för sent men sånt är livet. ska samla mina krafter till sista praktik dagen imorgon och ladda upp mig i helgen.

NÄSTA VECKA KÖR VI!!

Kommentarer
Postat av: fridas

åh vad härlig resan verkade! kom ihåg att ringa mig i helgen så får vi planera en date. måste ju ha en riktigt catch up nu. long fucking time, no seen! <3

2010-06-03 @ 22:44:34
URL: http://ifa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0