a possibility

vaknar upp med samma tankar som förut. kroppen ligger lite lelös i sängen och sneglar vid min sida och du är borta. känner inte för att ta mina tappra steg ut till köket. ligger kvar, samlar lite kraft och gör det. går upp och får en känsla av att ta vara på dagen. öppnar motvilligt kylen för att se om något kan duga till frukost. att vara kräsen är inte alltid så lätt. känner hur alla måsten rusar genom mitt huvud när jag står och funderar på vilket pålägg som passar för just denna dag. borde vara överlycklig men huvudet säger någonting annat. hoppas på att kaffet ska få min dag att börja. två koppar senare och jag får för en gångs skull upp humöret.

hej lördag och hej springskor!
shoot man shoot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0