två par leggings och en ny mascara

har jag köpt idag! resan blev lång. för lång. stod först på stan i falun i 30 min och väntade på bussen. sen så var det plogbilar som stannade upp hela vägen. så kändes som vi körde i 50 hela vägen. irriterande!! men nu är jag äntligen hemma och väntar på mat. lax med bulgur och wook. magen har aldrig vart så hungrig som nu. fikat med min vän josefin har jag också gjort idag. alltid lika mysigt! sen så har anna varit färgmodell till klassen idag. tack för de och du blev grymt snygg :) och ikväll kommer jag somna så ljuvligt för imorgon ska jag få krama om världen bästa syster som anländer till borlänge ifrån norway. ska spendera all tid till henne i helgen. kommer såklart kännas lika jobbigt på söndag som alltid men men. jag kan leva med det.

pusshejsvejs

Kommentarer
Postat av: frida

vad underbart att träffa din syster..förstår verkligen!

2010-01-27 @ 20:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0