trallatrallalalllaaa

vi är tillbaka i verkligheten igen. och igår fick jag panikångest över att börja skolan igen då man haft det riktigt skönt i tre veckor. aja, ska ta tag i allt och ge järnet nu på slutet!! hade en myskväll igår i falun då vi lagade tacos och såg på johan falk.

johanna frej hälsar till min blogg! thanks babe.

smulan&snuggi
två av mina finaste vänner. ni gör allt så mycket lättare. och det var på haraldsbo som allt började. vi har nu gått i samma klass i 2.5 år och jag älskar att få vara med er. allt är så sjukt kul och vi har så fina stunder tillsammans. alla är vi en utav varje. en lite stressad tjej, en ganska så seg, och en riktig rödtott. (eftersom jag nu ska färga håret så är jag inte längre redhead.) och det är det som gör att vi har sån jäkla bra sammanhållning. jag hoppas innerligt att vi fortsätter hålla ihop efter studenten för jag är så glad när jag är med er!!

jag är inte densamma utan er. remember that.

dags för en kopp te och kika lite på bruken. halv åtta hos mig.
btw bor hos mamma denna vecka, så nås på den luren.
pussss

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men gumman du är ju för gullig! Men vad hände med " Ni är inte mina vänner, ni är bara ett tidsfördriv" ;) haha, du är förlåten med den där texten honey :) <3<3 I love you!

2010-01-11 @ 22:36:14
URL: http://baratok.blogg.se/
Postat av: Eveliina

Go! J-tjejerna ni är ju för goa allihopa :D

2010-01-13 @ 19:54:27
URL: http://loppsiloppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0