the day that just passed by

Försöker ta vara på dessa fina dagar. Njuta av det som livet har att erbjuda. Vi kom underfund med att allt kommer nog inte alltid vara som förut. Alla har olika val och mål här i livet så det kommer bli en förändring då man ska testa på något nytt. men jag tror att det bara är positivt att göra vad man själv känner för och vill.

Precis ätit en grymt god tonfisksallad made by myself! och köpt bönor till kaffemaskinen så nu ska jag snart gå upp och göra en cappuccino och sen läsa ut min svenska bok!!! Det är ett måste alltså.

Dagens träning blev att simma i maserhallen med frida. Imorgon väntar en heldag på salongen. Jobbajobbajobba. Helgen bjuder på mkt kan jag säga. Jobb återigen, utgång med de bästa, sovmorgon, äta tacos förmodligen, göra klart lite uf och sen bara SLAPPA!

pussss


 
dålig upplösning men gott vare minsann.

Kommentarer
Postat av: fs

ingår jag inte i de bästa? :-(

2010-01-08 @ 00:23:54
URL: http://fsand.blogg.se/
Postat av: frida

mycket bra bilder hehe ;) såg faktiskt ganska god ut :P

2010-01-08 @ 18:54:35
URL: http://bubbelshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0