söndag och tillbaka till allt

inte för att det är något negativt med att det blir en ny vecka, utan det känns bara som att man aldrig får njuta tillräckligt av tiden. jobbat fem timmar idag och sen blev det middag at papas place. gårdagen var lyckad på alla sätt och vis. började med att umgås med att jag och syster åkte på en massa ärenden. sen åkte vi hem och lagade mat för att sedan umgås med frida,johanna och elin på kvällen! utgång var på ingång. och till falun åkte vi. många goda skratt och lyckade bilder må jag säga!

nu är dags för inhandling av fruktsallad och vaniljkesella. sängen och jag kommer ses tidigt ikväll.

Kommentarer
Postat av: frida

lyckat lyckat! :)

skönt med sängen!

2010-02-01 @ 12:34:20
Postat av: johannafrej

du och din fruktsallad, jag skulle också vilja kunna äta det!!!!!

2010-02-01 @ 17:01:18
URL: http://takeawalkwithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0