så pepp men ändå inte

borde tycka att det är kul men ibland blir man så off och humöret sviktar. just nu känns det bara för segt med allt och vill hem till mitt kära borlänge. när man gått i falun i snart 3 år så inser man hur mycket man uppskattar sin hemstad. jag vill hem nu. men om nästan två timmar sitter jag på bussen iaf. så ska försöka tänka positivt!

ett tips till er alla: använd inte converse när det är -20 ute, jag måste verkligen köpa nya skor innan mina fötter säger upp sig.

hej så länge.

Kommentarer
Postat av: frida

borlänge är ändå rätt okej när man tänker efter ;) .. hade du inte sockor i söti:)?

2010-01-12 @ 19:13:19
URL: http://bubbelshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0