redken

idag i tidningen såg jag reklam för en musstädare (alltså till datorn) som en putsduk fast man drog den på tangentbordet för att hålla fräscht. och jag tänkte typ: men ofta man skitar ner det så mycket. jo men vad gör jag inte nu då !? äter yoghurt med musli & cashewnötter och vem råkar inte öppna munnen för sent så att det ramlar ner emellan tangenterna... JAG! usch. så typiskt. men jag fick bort allt ska ni veta. hittade ett bättre sätt nästan. 

haft redken färgkurs hela dagen. först en massa genomgång osv sen hade vi modeller där som blev färgade. muy bien blev alla! nu ska jag iväg och göra belle fin i håret också. sen ikväll ska jag sätta på första skivan av scrubs. i looooooooooove it. 

pusshejsålängepåer! 


Kommentarer
Postat av: frida

haha härlig du är då :D

2010-01-21 @ 21:35:54
URL: http://bubbelshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0