nöööödlösning

Använde fillingarna (långkallsonger) istället för leggingsidag, eftersom jag inte hittade på dom och att dom förmodligen låg i bilen dvs KALLA! Men gick ju sketabra. Dagen har för övrigt gått riktigt bra tycker jag. Skolan tär på ens krafter lite men hemma hos Josefin blir man allt sörvad med en massa gott! Det kändes ju som att hon var min egen lilla mamma där ett tag. Men du är så gullig så. Sen blev det gymmet för att svettas ett tag och vidare hem för lite plugg. Känns ganska okej med alla läxor och sånt hit och dit.

Dags för att hoppa in i duschen och sen förmodligen titta på PARADISE HOTEL.
Har missat för många avsnitt. fy josefine fy!


man blir ju inte förvånad precis. nya tag.


Kommentarer
Postat av: frida

haha snyggt ;) jag trodde du skrev om dig själv så där som ia brukar göra haha men det var ju din jossan du menade hehe

2010-01-20 @ 13:35:17
URL: http://bubbelshake.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha, nån måste ju ta hand om dig eller hur ;)

2010-01-20 @ 15:36:00
URL: http://baratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0