live while you can

har jag fått höra ett X antal gånger nu. och vi försöker! hela tiden att strunta i det man inte behöver tänka på och leva livet. idag är det äntligen fredagsmys och det börjar vi med att jobba på salongen 10-19. jag har även gått upp i tid för att göra mig extra fin idag. ett spetslinne med volang,uppsatt lockigt hår och overknees. känns fantastiskt bra. helgen är ganska så oplanerad förutom söndag = jobb. men jag får ta en dag i taget.

ps. köpt en soffa av min vän josefin så nu kommer mitt rum bli ännu finare!

seize the day people.

/josefine.

Kommentarer
Postat av: frida

och på lördag kväll ska du vara med mig ju :( :P pussis

2010-01-22 @ 12:59:14
URL: http://bubbelshake.blogg.se/
Postat av: Sis

Vad för soffa :) släng inte iväg fotöljen den ska jaaa ha :D

2010-01-22 @ 14:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0