i väntans väntan

så nu sitter jag här med mina neonrosa naglar och försöker skriva ner något vettigt. just det, jag har ju införskaffat mig två supersnygga bh:ar från underverket i helgen. båda satt som en smäck. en lite mer vardags och en lite lyxigare. riktigt nöjd är vad jag är! hade en helmysig dag med mamma på lördagen är att tillägga. tack för allt!

och så smart som jag är så har jag sovmorgon till kanske elva eller så imorgon, men nejnej! nu har josefine bokat in en sprut tid kl 08.00. blä för detta. men dags att ta den så är ett måsta iaf. livet är inte till för att sovas bort. och jag är redan laddad för helgen sis! så på lördag kommer jag vara ännu pepp. jag saknar dig mer och mer för varje dag.

dags att steka blodpudding hörni! och då får man bara drucka juice till. hurra för de.

PUSS



Kommentarer
Postat av: frida

dom var mycket snygga!! :) jag håller dig i handen gumman <3

2010-01-25 @ 23:11:56
URL: http://bubbelshake.blogg.se/
Postat av: SIS

Jag har nedräkning här. SNART :) saknasaknasakna

2010-01-26 @ 08:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0