behöver lite inspiration

gjorde mig ett fynd idag på ica sellnäs. vet inte hur jag ska förklara men svart text typ skylt,kärlek stod det, som ska hängas ovanför sängen. hur jag ska få till det med alla ramar och hyllor visar sig men upp ska den. umgåtts med frida idag och riktigt skön kväll med många goda skratt. älskar våran humor, grymt skön.

dags för te igen och en dusch. hoppas allt går vägen i veckan.
sis, vill prata med dig men msn meeting snart!! jag saknar dig.

kelly clarkson - already gone. spelas i mina öron

Kommentarer
Postat av: sis

Jag vill prata med dig, du kan väl slå en signal imorgon :) jag saknar sönder mig!

2010-01-12 @ 21:51:47
Postat av: frida

det lät riktigt snyggt:) imponerad av ica sellnäs!! den låten är kärlek!!

2010-01-13 @ 21:11:39
URL: http://bubbelshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0