08.00

tidig uppgång. klockans alarmsignal har aldrig varit värre än idag. undra om man får en tid utan att jämt & ständigt behöva ställa den jäkla klockan. Åkte till sjukhuset med frida för att ta sprutan. Och nog kändes det, eller snarare var jag så oförberedd så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Tack för stödet Frida!

Nu ska jag snart ta och traska ut till bussen och åka mot Falun. Jobb med uf och fixa en massa på stan. sen fika i eftermiddag och mer jobb med uf. wiho! Gym ikväll och sen hem för plugg. Sounds interesting or not.

got to go. me and jenny love english so maybe i swich language. who knows !?
/josefine


Kommentarer
Postat av: frida

mm ,tungt värre imorse... ja men sprutan kom ju så hastigt haha

2010-01-26 @ 10:05:00
Postat av: G E L I C A <3

Fin bloggdesign ^^

Kraaam

2010-01-27 @ 15:55:56
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0