uppsnärjd i det blå

jag har tagit en paus. sitter med min projektrapport och det är inte mycket kvar alls. ska skriva en halv sida till och sen hoppas jag att den är klar! och att den får ett bra omdöme skulle ju inte vara helt fel heller. har låtit håkan få bli mitt örongodis ikväll. känns som att det kan ge hopp om lite värme i denna kyla. men försöker att inte klaga för mycket för alla bara klagar på att är det inte för kallt så är det för vamt. så låt det vara som det är för det finns ändå ingen som kan göra något åt det. så det så!

tisdag: stockholm med klassen. loreal och dramaten. grymtbra.
onsdag: skola 9-16.
torsdag:praktik
fredag:praktik.

veckan är ju för övrigt ganska så skönt. men på något sett är helgen inte som jag vill ha den men jag biter ihop och ser det positiva i allt. (okej, inte alltid men whatever). nu dags för att läsa framför brasan sen laga middag.



det kallas vänskap.


Kommentarer
Postat av: elin

verkligen en härlig bild! :D

2010-02-22 @ 21:51:13
URL: http://theworldandelin.blogg.se/
Postat av: johannafrej

DU ÄR SÅ DUKTIG :D

jag älskar dig <3

2010-02-22 @ 23:22:32
URL: http://takeawalkwithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0