nej, nu får jag fan ta och ge mig.

jag måste varit en apelsin eller någon annan frukt i mitt förra liv. för jag har verkligen försökt men det går ju inge vidare. så nu är sprickorna i läppen tillbaka på grund av att apelsinerna är för starka (tydligen) så det blir å fräta på min stackars lilla läpp. aja, smällar man får ta. jag ska nog inte klaga på ett litet munsår, finns värre problem. och jag fick just en uppenbarelse. jag är ledig både tisdag & onsdag nästa vecka. känns för jäkligt bra! blir en massa monter jobb och förmodligen sovmorgon!!

ska gå ner och dricka te med mammsen nu och sen spara all min energi till NORWAY.
och det börjar bli lite smått pinsamt när vissa äldre frågar när jag tänkt färga min förbaskade utväxt. men vet ni vad, i love it. haha. grymt nice lär jag säga att den är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0