magkramp och huvudvärk men nu är det iaf bra igen.

klassträff igår och alla tyckte synd om mig då jag inte kunde prata för att magen värkte så. finns det något jag hatar så är det att må dåligt. men min fina vän gjorde kvällen mycket bättre. lagade mat till mig, gjorde te och lät mig sova en liten stund. tack bästa du. idag (torsdag) känns som en lång och lite seg dag men den blev bättre. dock vaknade jag med huvudvärk och kände mig inte så pepp för någonting men försökte och det visade sig bli bättre. börjar komma in i träningen och försöker hitta all möjlig tid till allt. och det går framåt så efter nästa vecka är nästan allt plugg klart! längtar så galet mycket. och om allt går som det ska så blir det också att åka utomlands till den helgen, men ska inte ta ut nått i förskott.

OCH KAN INTE BESKRIVA MIN LYCKA DÅ VI IMORGON SKA BOKA! tjejer det kommer bli grymt lyckat.
ska nu nörda runt på datorn sen dejt med kudden och sovmorgon. jag älskart.

puss


Kommentarer
Postat av: frida

men sötaste bilden´!!:)

2010-02-05 @ 12:38:05
URL: http://finuligafrida.blogg.se/
Postat av: systeryster

Ja du måste komma! måstemåstemåtse.

2010-02-05 @ 18:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0