jag får fan skylla mig själv

tisdag och det är kväll igen. varit på rådgivarmöte och gud så mkt inspiration man kan få. behövdes lär jag säga. så nu känns det tiptop med företaget. sitter och klurar på vad man ska göra till middag. lite halv konstiga mattider idag, eller inte ens ätit riktigt mat.

scones till frukost
bagel på eftermiddagen
och nu middag ? hm. ingen vet men det visar sig snart.

brasan är gjord och nu blir det till att framkalla massa bilder till min tavla som ska göras inom en snart framtid! känner mig ovanligt pysslig för tillfället.

och rubriken stämmer. inte undra på att det är som det är.
nya tag.. ?

Kommentarer
Postat av: johannafrej

hihi, mys att gå ut och gå med dig! :) <3

2010-02-02 @ 22:10:08
URL: http://takeawalkwithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0