heldag i stockholm med bästa klassen! sjukt mkt skratt & sång.

Jag har lite smått huvudvärk.

Klassresa till stockholm.
Morgonen började vi på Loréals huvudkontor i Alvik där vi fick en kurs i den nya färgen. Var grymt bra och blev inspirerad! Vidare mot stan för att luncha på Kungshallen med redheads och blondie! haha nya gänget. Sen strosa lite på stan då vi mötte på en komiker, jenny blev så glad så hon slog till jossan (och då menar jag ingen liten smäll inte) sen knallade vi ner mot Dramaten för att få en guidad tur. Också super intressant och dagen känns riktigt lyckad. På bussresan hem satt jag bredvid Evelajna och nog fick jag mig många skratt. De flesta var övertrötta och det slutade i allsång längst bak i bussen och sjuka kommentarer! Och jag kan säga att jag inte är ensam om min humor alltså. Men TACK för en bra dag.

att tillägga är att jag och lisa fick lov att ta på Mikael Nykvists skjorta som skulle till tvätten. den hängde där och man måste ju göra något när man ändå är där. haha. stort va :D?

/josefineb.


Kommentarer
Postat av: frida

låter som en toppendag:) ooh coolt med skjortan :P!!

2010-02-23 @ 21:40:24
URL: http://finuligafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0