en stjärna. elb.

någon så nära men ändå så långt borta. en som är precis som jag men ändå inte. hon gör mitt hjärta helt och jag behöver henne för varje dag. du gör allt så mycket lättare och det är med såna som du jag vill spendera min tid med. och när man inser hur svårt det kan vara uppskattar man allt mycket mer. hon har snart varit bortrest i 1,5 år men om en vecka får jag ha dig hos mig igen. vi har någonting speciellt. något som ingen annan kan förstå. du är precis som jag men ändå motsatsen. och det är precis det jag behöver. jag behöver dig i mitt liv för att klara av alla svårigheter i livet. en som jag alltid kan lita på, och du är den enda som jag alltid kan räkna med.

jag älskar dig utav hela mitt hjärta och den 28 februari blir jag hel igen.
jag är lyckligt lottad som får ha dig som syster. du är mitt allt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

åh, herregud va fint skrivet. Blir alldeles tårögd :')

2010-02-19 @ 19:02:50
Postat av: frida

ja jag med :( <3 lyckliga dig på söndag

2010-02-22 @ 17:51:14
URL: http://finuligafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0