IDAG!!!!

Nu är det TISDAG. Känns så overkligt som det kan bli. Har pratat i månader om att jag någon gång i december ska åka till Thailand/Bali. Men nu är vi äntligen här, på den dagen då planet lyfter och vi åker. Försökt hunnit med att träffa alla vänner idag och fixat det sista. Fick också träffa dig för att säga hejdå en gång till. Min resfeber har verkligen infinnit sig nu och kl 14.32 tar vi tåget mot Arlanda. Måste verkligen sova nu så jag kan försöka slappna av lite, men just nu har jag så mycket energi så vet knappt vart jag ska ta vägen.  


Kommer inte att uppdatera er på denna blogg så följ istället www.Sistersinthai.blogg.se !
Ta hand om Borlänge åt mig nu, Puss & Kram från så länge.

Kommentarer
Postat av: johannafrej

HA DET BÄST NU!

Jag älskar dig <3

2010-12-14 @ 13:30:36
URL: http://takeawalkwithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0