3 eller 4?

Hade en fruktansvärt bra dag igår. Allt gick som det skulle och dagarna bara går förbi i ett. Nu är fredagen här och det innebär ett sista sju timmars pass för detta år. Kommer sakna min salong & kollega! Vi har det så underbart fint där ute att man njuter varje dag man jobbar och känner sig lugn av omgivningen. 

Btw, jag & min fina vän Josefin bokade igår Rihanna i Globen den 1 november!! Hur lyckad kommer inte min födelsedag att bli då. Känns helt underbart och jag är mer än lycklig för det!

Natten blev inte som jag hade tänkt och sov knappt några timmar..
För mycket tankar som snurrar runt och inget känns riktigt rätt


PUSS


Kommentarer
Postat av: Jossan

Det kommer bli galet!!! :)

2010-12-10 @ 18:52:53
URL: http://joosefinnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0