best student award 2010

FRISÖRKURS!

Kom ner till Stockholm på onsdag morgon. Tåget var försenat så jag och Ingrid stressade igenom innerstan för att ta oss till studion. Kom precis på minuten! Sen en heldag med nytt folk & seminarium. Fyra färgtekniker och massa internationellt folk som visade styling/klipp/färg/produkter, hur inspirerande som helst. Sen så när vi väl skulle checka in på hotellet så visade det sig att jag & en tjej från åkersberga tydligen fick SVITEN !! Hur lyxigt var inte det liksom. Så där bodde vi med glasdusch, dubbel bubbelbadkar, balkong och ett flott sovrum i hörnet utav riddargatan. På kvällen var det italiensk buffé på wella sen fortsatte vi frisörer kvällen på sergelstorg & collage. Torsdagen & fredagen var späckade med frisöraktiviteter och lärde känna massa trevligt folk från hela Sverige.
"Best student award 2010" var riktigt lyckat och jag är så tacksam för att jag fick priset!
happy girl, that's what i am.


marta spizewska & makeup artist

modeller av marta.

karin från sebastian visade en luggteknik.

wella stuidon.

anna & jag.

modeller av marta.

anna & ingrid.

grupparbete i studion.

färgteknikerna, jenny & anneli.

best student award 2010
29 frisörer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0