det är såhär man mår när man hemligheter har.

i goda vänner sällskap har helgen bestått utav. mycket trevligt & många skratt. en slags frihets känsla när jag är med er! nu tillbaka till verkligheten och tillbaka till en själv. som sagt var när man blir själv kommer allt tillbaka till en. tankar & funderingar som man inte tar itu med annars. förstår dig min vän och det är inte lätt!

och jag har insett att jag har ett speciellt förhållande till dig.
så otroligt starkt att så fort du gått saknar jag dig.
jag kan inte tänka mig en dag utan din närhet.
tillsammans är vi allt!

ha en riktigt bra söndag för det ska jag ha! allt blir vad man gör det till.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig! Tillsammans är vi allt.

2010-08-08 @ 21:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0