pepp

utvilad är jag faktiskt någorlunda. haft en skön frukost med kaffe, hårdmacka och ägg. ska om en stund åka iväg till salongen & jobba idag, sen blir det tillbaka till falun och umgås med josefin. ska försöka hinna handla så jag kan laga middag åt henne och mig. hade en riktigt trevlig kväll igår med f.s och vi var lite aktiva må jag säga. hann med en fika på p&l hem igen och sen promenad till henne.

längtar ihjäl mig till nästa helg men jag vet att jag kommer bli så sjukt avundssjuk för det är en utav de ouppnåliga drömmarna. men ska njuta av att andra fick den! bounce 25/4 20.00

frisören måste fixa håret nu! bye

Kommentarer
Postat av: johannafrej

bounce, me lovei!

2010-04-17 @ 12:04:10
URL: http://takeawalkwithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0