nööööjd

hemma igen. precis ätit köttfärssås med spaghetti och snart bär det av till gymmet med syster. dagen gick bra och jag tog igenom mig den efter en söndag som spenderades i sängen. förstår inte hur det kan bli en sån vändning att man blir sjuk över en dag sen bättre igen!? men skönt att det gick över så jag kan njuta av denna vecka!

måndag-skola
tisdag-temadag = sköndag
onsdag-skola
torsdag-studiedag!! vilket innebär ledigt all day long
fredag-nationellt prov i 5 timmar
pretty good huh?

dags att byta om. hej

Kommentarer
Postat av: fridasand

eftersom du har sådan skön vecka tycker jag allt att vi ska ses! :-)

2010-04-20 @ 13:47:36
URL: http://ifa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0