jag lever så göttans för tillfället

dock har jag haft problem med mina sovmornar. kan inte sova och ligger vaken klockan åtta och försöker sova men det låser sig bara. ögonen vill inte slumra om igen så jag får väl gå upp då. men gör en massa nytta såklart!! hunnit med lite dessa lediga dagar och ska njuta som en tok. igår fick jag äntligen träffa min frida som jag inte sett på för lång tid. hade grymt kul men jag tror inte att vi är några solklara fifa-spelare. haha! men övning ger färdighet, fast när jag gjorde självmål med målvakten kände jag mig något kass för att ha varit fotbollspelare i 10 år. nu ska jag ta tag i huset & plugg. känns lite kul faktiskt, har ju bara en uppgift och sen är jag nästan alltid effektiv så.

snälla magen, nu får du faktiskt ta och ge dig..
usch

Kommentarer
Postat av: frida

haha du var så duktigt ;) vi vann ju nästan ;) hihi

2010-04-12 @ 15:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0