fullspäckat

nu är jag totalt slut. haft en fullspäckad helg med fläng hit & dit och varit på massa ställen. men lyckad kan jag lovat att detn blev!! fredagen spenderades hos lisa för att fira hennes 20-års dag. sen på lördag tog vi och .förflyttade oss till falun för en utgång. trevligt folk & lönehelg, kan inte bli bättre. sen upp kl.07.00 för att åka ner till stockholm med freja, sanna och jossan & shoppa loss. efter en heldag på stan tog vi oss till globen för att titta på bounce. HELT SJUKT BRA! gåshud i tre timmar.

för tillfället sitter jag och lyssnar på min pappa som lägger in annonser på blocket, dock så dokumenterar han varenda lilla klick på datorn och nyss fick jag höra detta: FYFAN VAD JAG ÄR BRA!
då hade han klickat upp spotify och satt på en låt och sen minimerat det.

nu får bilderna tala för sig själva-kmr nästa inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0