minsyterfylleråridagochgrattisännuengång!jagälskardigochpresenternaärborta!?

för att visa min syter hur mycket hon betyder för mig så har jag satt på min presentsnöre runt huvudet för att gratta henne ännu en gång. men nu har hon åkt fast lär säga att det var riktigt snyggt så behåller det på en stund till iaf. dock tror jag hon är lite orolig eftersom det är dag hon fyller och inga presenter hon fått av mig. hm, undrar ju själv vart fan dom tog vägen. ska leta...

imorgon ska jag spendera min timmar på köris & sen lunch med sis på stan!
helgen sounds great och frida & jag ska ha det trevlans!
larven&puppan, today tomorrow forever.

i'll will miss you more than you know. j.f!



pussochhejleverpastej -


Kommentarer
Postat av: frida

jaaa :) lovely!

2009-09-25 @ 12:15:31
Postat av: freja

<3

2009-09-25 @ 17:02:59
URL: http://takeawalkwithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0