looking forward.

nybakta bröd & en stor kram när man kommer hem. mormor har kommit eftersom syster nämnligen fyller 20 år imorgon så är födelsedagsfika & middagar planerade! ska bli galet kul att äntligen få någon slags släktträff med alla som betyder! livet flyter på ganska så okej och gick nog ut lite hårt med träning osv märkte jag & frida idag på passet. två träningspass igår och idag samt tränat hela helgen. men skitsamma man kan väl inte direkt köra slut på kroppen för att träna? annars kommer jag ju inte dit jag vill, mitt mål & min vilja ska ge allt.

veckans bästa (tummenupp):

  • min syster tar och hälsar på kära borlänge & vill inte tänka på att hon sen ska hem på måndag igen!
  • ser fram emot mina timmar på körskolan! (och jag är ärlig).
  • fruktsallad & vaniljkesella i helgen, jag lovar ni måste testa helt galet gott! (jennyknows)
  • sms som får mig att känna lite lycka! om nu planer & diverse vill funka.
  • vi har fler planer ! och det kommer bli sååååååååå grymt!
  • har gjort en del förändringar för att hinna med mig själv och min skola! mkt för tillfället men det fixar jag & mina tjejer galant.

resa måste ju självklart planeras för att studenten ska bli fulländad!
mössprovning på onsdag. can't wait!
/josefine.

 


Kommentarer
Postat av: sis

Jag ska inte åka hem , ska åka till Norge. Hos dig är mitt hem ju :) mindre än 24 timmar kvar nu :D älskar dig stumpan min!

2009-09-23 @ 21:53:15
Postat av: Jenny

fruktsallad & vaniljkesella is the shiiiiiit ;D <3

2009-09-23 @ 21:54:33
Postat av: frida

kanske en aning för hårt ;) varannan dag blir nog bra heheh

2009-09-23 @ 22:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0